میلاد حق
my lovely Iran
زنده باد ایران

 

سلام بر نگاه تو بلند آسمانی‌ام!

که از حضیض خاک‌ها به اوج می‌کشانی‌ام

من ازتبار لحظه‌های تند سیر زندگی

تو از تبار دیگری بهار جاودانی‌ام

سراسر وجود من پُر است از صدای تو

وجود من فدای تو! بیا به میهمانی‌ام

به ذرّه ذرّه جان من، طلب زبانه می‌کشد

ولی در این حصارها، اسیر ناتوانی‌ام

رسیده‌ام به مرگ خود در این غروب واپسین

بیا به چشم من نشین تمام زندگانی‌ام

شنیده‌ام که می‌رسی، نشسته‌ام به راه تو

 

سلام بر نگاه تو بلند آسمانی‌ام ...

********************************************************

میلاد با سعادت مهدی موعود(عج) رو به یکایک شما دوستان عزیز تیریک میگم

عید بر شما مبارک



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت15:07---6 مرداد 1391
سلام سایتت جالب و با حاله. من مدیر سایت تاریخی هدیش بزرگترین و کامل ترین سایت تاریخی در ایران هستم خوشحال میشوم اگه به سایت ما سری بزنی و نظر خودت رو حتما بگی و عضو سایت بشی عضویت شما افتخاری برای اعضای سایت هست من را لینک کنید من هم شما را لینک میکنم .راستی یک لوگوی بسیار ساده برای سایتم طراحی کردم لطفا اون رو توی سایتت قرار بده خواهشمیکنم لوگو رو بگذارید ممنونم برو تو سایت ستون سمت چپ یک عکس از داریوش بزرگ است و کد هم زیر ان هست خواهش میکنم لوگوی ما را قرار دهید ممنونم. من تو رو لینک کردم تو فقط لوگو بگذار

alireza
ساعت8:56---2 مرداد 1391
سلام خیلی خوشحال میشوم اگه شما عضو سایت ما بشید عضویت شما افتخار ماست در ضمن من لینکتان کردم شما هم لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 16 تير 1391برچسب:, توسط Mahsa & Amir Ali |